Bienvenidos - Welcome - 歓迎 - Willkommen - ترحيب -
Benvenuto - Benvido - Ongietorri - Accueil - Powitanie -
Velkommen - ยินดีต้อนรับ - καλωσόρισμα - 환영 -
Välkommen

dijous, 17 de maig del 2012

Trobades de puntaires - Torelló 2012


Vaig anar a la trobada de puntaires de Torelló i al mercat del trasto, tot ho feien el mateix dia. Vaig fotografiar aquesta punta lila, em va agradar.


En una paradeta del mercat del trasto vaig veure un coixí molt vell, boixets, i unes quantes puntes d’un color indescriptible, que en el seu dia devien ser blanques. La noia que ho venia em va explicar que ho havia trobat en una casa vella del barri de Gràcia de Barcelona, i que no sabia de qui era. De tant vell i brut que estava feia cosa tocar-lo. Més tard hi vaig tornar a passar i vaig veure que una dona estava demanant el preu dels boixets. Al mercat del trasto, els trastos canvien d’amo.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada