Bienvenidos - Welcome - 歓迎 - Willkommen - ترحيب -
Benvenuto - Benvido - Ongietorri - Accueil - Powitanie -
Velkommen - ยินดีต้อนรับ - καλωσόρισμα - 환영 -
Välkommen

dilluns, 4 de juny del 2018

La revista Kant



Han publicat un patró meu a la revista Kant! 
Aquesta revista l'edita el KantCentrum de Brugges, a Bèlgica, surten quatre números a l'any,  i és una referència per a tothom que li agradi la punta al coixí.
Estic molt contenta, i tot va ser gràcies a la Lieve, la professora que hem tingut els dos cursos de disseny d'esquemes tècnics de patrons.
L'any passat durant el curs vam fer molts dissenys, però tot eren dibuixos sobre paper, idees... , i un dels dissenys que vaig fer em vaig animar i vaig fer la punta.
Quan la vaig tenir acabada li vaig enviar una foto a la Lieve, i li va agradar molt, i em va demanar si m'agradaria que la publiquessin a la revista, i li vaig dir que sí que encantada.
Vaig haver d'enviar la punta, els patrons, esquemes, i explicacions, per correu a Bèlgica, i el fotògraf de la revista li va fer la foto.
M'han regalat la revista, i m'hi subscriuré, m'agrada molt, hi ha molts patrons amb els esquemes, fotos molt clares, i articles interessants.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada